CAD & Company: professionalisering van communicatie
“Hoe CAD & Company met vernieuwde communicatiestrategie innovatie in de bouw- en industrie brengt.”
Vraag naar professionalisering communicatie
CAD & Company zocht versterking om de marketing- en communicatiedoelstellingen te behalen. Roosmarijn heeft zich ingezet voor het vernieuwen van de communicatie en marketing bij deze innovatieve IT-kennispartner voor bouw- en industrie en Autodesk Partner.
Aanpak online communicatie
De aandacht is uitgegaan naar opzetten van structuur, heldere doelstellingen benoemen, vinden van de juiste mensen en focus aanbrengen in online communicatie.
Resultaat meer online zichtbaarheid
Meer online zichtbaarheid, goed team en heldere focus.
Wat zegt de opdrachtgever?
Roosmarijn heeft ons bedrijf, CAD & Company, de afgelopen twee jaar geholpen om onze marketing- en communicatiedoelstellingen te bereiken. Het leuke van Roosmarijn is dat zij een hardwerkende schizofreen is. Laat mij dat laatste even uitleggen, voordat het helemaal misgaat: ze begrijpt de techniek, en dat is bij ons best ingewikkeld, én kan hierover helder communiceren. Bovendien kan ze veel praten én hard werken. Kortom, heerlijk om met haar te werken en om met haar vooral veel te lachen.